keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Vartalon malli





klikkaamalla kuvaa kuva suurenee

Mikä vartalomalli sinulla on?
Seiso peilin edessä mielellään vähissä tai tiukoissa vaatteissa ja katso itseäsi peilistä. Onko hartiasi leveämmät kuin lantiosi? Erottuuko vyötärö selkeästi?
Muitakin vaihtoehtoja on selvittää oma vartalomallisi, mittanauhalla tai piirtämällä.
Voit teipata seinään sanomalehteä, seiso suorassa selkä seinää vasten ja pyydä puolisoasi tai ystävääsi piirtämään ääriviivasi sanomalehteen.


Minna

P.S. Sivupalkissa on kysely. 




5 kommenttia:

  1. Olen h , karu totuus tulee julki.. Haaveilin olevani x :D
    Jään odottelemaan kuvia minulle sopivista vaatteista ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Näistä vinkeistä oli minulle paljon hyötyä. Tyylini on jotenkin hukassa. Seuraan blogiasi mielenkiinnolla. Toivoisin vihjeitä vaatteiden väreistä eli millaisia värejä esim. minun väriselle ruskeat hiukset, kalpea iho.
    Peppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Peppi!
      Toivottavasti osaan antaa jotain ideoita sinunkin kaappiin. En voi netin välityksellä selvittää mitkä ovat juuri sinun värit, mutta uskon, että sinä itse tiedät jo osan omista väreistä. Kirjaa vaikka ylös mitkä värit voisit pukea päällesi, tee vaikka maalikaupasta saatavilla värikartoilla itsellesi ideakartta, johon laitat niitä värejä jotka tuntuvat hyvältä päällä. Sillä pääsee jo alkuun. Minulla on tapana tehdä kuvakollaasit niin, että vaatteet sopivat myös väreiltään yhteen, joten toivottavasti siitäkin tulee olemaan apua.

      Voin myös suositella Suomessa olevia värikonsultteja, jos laitat yhteystietosi yhteydenottolomakkeella minulle. Värianalyysi maksaa muutaman satasen, mutta se antaa sinulle iloa loppuelämäksi.

      Poista
  3. Kiitos, kun jätit kommentin blogiini. Löysin sinun blogisi...oikein mielenkiintoinen! Jään ehdottomasti seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen sinun blogin monivuotinen lukija :) Kuljin ennen nimellä Sumi.
      Tervetuloa seuraamaan, toivottavasti osaan olla hyödyksikin.

      Poista

Kiitos kommentista!