sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Rouva punainen

Lauantaina lähdin punaisena liikenteeseen. Kävimme museossa ja syömässä mun lempparipaikassa.
Jalkaani pääsi uudet punaiset pöksyt, takin alla on valkoinen neulepaita, jossa edessä pitsiä. Pitää joku päivä kuvata sekin. Toppatakki on Forever 21 kevyt toppis ja kaulahuivi on vuoden takainen kirppislöytö. Kuvan ottohetkellä vasta tajusin, että olen koko punaisena liikenteessä. Olen yrittänyt vältellä kirkkaita värejä, mutten näköjään onnistu siinä.

Huomenna alkaa arki ja lapset palaa kouluun. Minullakin jatkuu "koulu".  Tavoitteena on ensiviikolla ehtiä ompelemaan, jos ei nyt itselle niin lapsille jotain vaatteita.

Mahtavaa alkavaa viikkoa!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tunne itseni aina huomiomerkiksi, kun pukeudun punaiseen. :)

      Poista
  2. Älä välitä mitään. Meitsi on monesti pihalla punasissa huomaamattani. Kuulen siitä naapureilta. (Punaset pillifarkut, punanen kuoritakki ja punaset hai saappaat) ; D)) en oo aatellu vaatteita ku painun ulos lasten kans.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta jos haluaa käydä esim. kaupassa niin, ettei myyjät ole heti kimpussa, niin punaiset vaatteet kannattaa jättää kotiin :)
      Ne vaatteet millä mä ulkoilen ja kotona löhöilen ei ole julkaisukelpoista kamaa :)
      Pojan reinoissa haen lapsia koulusta jos on kamala kiire.

      Poista
  3. Onko toi kevytuntsikka kätsy? Oon aatellu ostaa sellaisen. Kannattaako?:) -M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kevari on kyllä huippu jos tarvii toppatakkia sellaiseen käyttään, että autoilee ja vähän liikkuu ulkona. Ulkoiluun se ei riitä, mut autoilutakkina huikee.
      Mulla tuli tuon mukana sellainen pieni pussukka, johon saan tungettua tuon talteen ja mahtuu näppärästi laukkuun varatakiksi jos jakku onkin liian kylmä. Suosittelen ostamaan vain untuvasta tehdyn kevarin. Hankin toisen jos alennuksista löydän, haaveissa on kultabeigen värinen ja hivenen pidempi malli.

      Poista

Kiitos kommentista!