torstai 24. huhtikuuta 2014

Urheiluvaatteita



Viime aikoina olen lähinna viihtynyt reenivaatteissa. Harrastan punttireeniä viisi kertaa viikossa, joten reenivaatteita kuluu. Edellisistä pöksyistä alkoi saumat olla niin hauraat, ettei uskalla enää käyttää.
Kävin tänään Mall of New Hamshiressa ja Gapissa oli hyviä alennuksia. Löysin sieltä kahdet urheilupöksyt ja topin kohtuuhintaan. Haaveissa olisi compression pöksyt, mutta hintaa niillä on vielä sen verran, että saa jäädä kauppaan toistaiseksi.

Urheiluvaatteissa minulla on sama valinta kriteeri kuin muissakin vaatteissa, niiden pitää olla värikkäitä ja hyväntuntuisia päällä. Muutamat hienon väriset pöksyt olen ostanut, jotka eivät olleetkaan hyviä päällä ja ne jää käyttämättä. Nämä tuntui hyviltä päälle ja testasinkin jo tänään. Vyötärö saisi olla muutaman sentin korkeampi, mutta kyllä nämä toimii näinkin.

Jos teillä lukijoilla on kokemusta Sport trackerin sykevyöstä ja lumiasta, niin saa kertoa kommenttiboksissa.

3 kommenttia:

  1. Mulla ostoslistalla kans pinkit lenkkarit :-) Tai noi sun ei ehkä ihan pinkit ollu, mutta pirteet on! Olis tarpeen saada juoksuun uudet kengät plus lisäksi yhdet "street lenkkarit". Mä kävin viikko sitten merrimackin outletissa hja sieltä tarttui GAP:n kesähousuja matkaan. Juoksutrikoot hakusessa vielä!

    VastaaPoista
  2. Nuo mun housut on persikkan väriset. Olen harkinnut josko sitä ostais täysin mustat reenivaatteet ja reenais kerran viikossa niillä, kukaan salilla ei tunnistaisi, koska yleensä olen huomiomerkin värinen :) .
    Marshalista ja TJMaxxista löytyy myös yllättävän hyvä valikoima urheiluvaatteita, suosittelen käymään.
    Merrimackissä pitäisi käydä, eilen meinasin mennä, mutta tuuli oli niin järkyttävä etten jaksanut lähteä, menin sitten mallille.

    VastaaPoista
  3. Mistäs me saatas merrimackki tänne Suomeen? Olis tarvetta! :)

    Tsemppiä treeneihin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!