tiistai 19. elokuuta 2014

Surf hair and summer bag




Tämän päivän asu.
Päälleni valikoitu valkoista. Luonnonvalkoinen pitsipaita, alkaa olla jo huonossa kunnossa. Liian lyhyet ;) shortsit, luonnonvalkoinen neuletakki. Ilma on mitä parhain, mutta kun olin menossa ruokakauppaan, niin siellä tarvitaan toisinaan enemmän vaatetta. Kenkinä Sakin kangaskengät, luulin jo esitelleeni ne, mutta kuvat on näköjään vielä kortilla. Laukkuna kirppikseltä muutama vuosi sitten löydetty kassi. Hiuksissa on surffit, niin kuin viimekesänäkin, mutta tänä kesänä olen pitänyt niitä kiinni, koska ovat niin typerän pituiset.
Hiusvinkit tervettulleet! Mun hiukset on erittäin liukkaat ja roikkuu kuin luutu, jos niitä ei mitenkään laita. Laiskana sitten sitaisen ne ylös, mut sekään ei minusta ole hyvä.

4 kommenttia:

  1. Kivat hiukset jo nyt (ja ihanan väriset!), mutta yks idea olis.. Takaa lyhyemmät kuin edestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuota olen miettinyt itsekkin. Ennen mulla oli ihan lyhyt poikatukka, josta kyllä pidin, mutta niitä piti leikellä kolmen viikon välein.
      Pitääpä etsiä idea kuvia netistä ja varata aika parturiin.

      Poista
  2. Laita sitten kuva tänne millainen tuli! :)
    Oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti kun saan aikaiseksi mennä kampaajalle, niin varmana laitan.
      Kiitoksia :)

      Poista

Kiitos kommentista!